KAMI DAH KAWEN
CERITA AMBO

Khamis, 14 April 2011

*** Rezeki Hari Jumaat ***

Assalamualaikum.


Alhamdulillah..syukur padaNya kerana diberi peluang untuk menghirup udara hari nih..

aummm..n3 kali nih, IbuQis nk gtau pasal tajuk kat ats tue..cuba tengok kat bawah nih...
:
:
:
:
:

Dua-dua makanan tue rezeki tuk IbuQis & kawan2 kat opis nih..Rezeki penghulu segala hari, Hari Jumaat..ini dinamakan rezekikan.,Alhamdulillah..syukur kepadaNya..IbuQis nk ucapkan terima kasih pada Umiey Wafiy dan Hafizah dengan makanan diatas itu..Jumaat depan bawa lagi k..hehe..
:
:
:
:
:
Ubi Celembu import dari Jakarta Indonesia
(Manis-dieorang rebus dengan madu)
Ubi Celembu pemberian oleh Umiey Wafiy

Cupcake Red Velvet
Pemberian Hafizah

cantikkan..mmm..bestt..

Oklah, memang sedap dua makanan diatas itu..lepas makan nasi goreng td, IbuQis makan menu di atas itu utk pencuci mulut..Alhamdulillah..semoga rezeki kita dapat hari ini kita manfaat dengan sebtulnya walau dalam bentuk makanan @ benda lain pn..kita patut bersyukur dengan pemberian Allah s.w.t..

Okla..kita jumpe lagi di segmen lain pulak..tata..Assalamualaikum

.. .. .. .. .. .. Bobelan IbuQis .. .. .. .. .. .. .. ..

5 ulasan:

GummY BeaR berkata...

pagi jumaat yerrrr...
mentang2 kt x dtg yerr..mcm2 mknn dpt yerrr

Umie a'iesya berkata...

ye pagi jumaat mak cik merangkap nenek..
hehehhehe..
rezeki kan tak terduga duga...
mak buyong tak bley mkn, manis, tak elok untuk baby..hihihiih

kak ct : sama sama dong!

Ibu Qistina berkata...

Gummy Bear : itu dinamakan rezeki..amin..Rezeki jangan ditolak musuh jangan dicari..kihkih

Umie a'iesya : aha..betul tu kata sya, manis xelok tuk kesihatan bb..kena kn mkn benda y berkhasit je..hehhe

MIZZ SUE (asam.garam.gula) berkata...

padan muke along..hahahaha..buat ape mlm tadi ??hihi

Ibu Qistina berkata...

Mizz Sue : ce..teka..ce..teka along buat apa..huhu..die dok mengait kasut bb..hehe..betulkah???

DESIGNby : PUAN SUE - All Rights Reserved : BLOG AMBO=BLOG SAYA