KAMI DAH KAWEN
CERITA AMBO

Rabu, 20 April 2011

*** Hari Kedua & Malam Kedua Qistina sayang Demam ***

Assalamualaikum.

Syukur diberi kekuatan untuk datang keje wlu urat2 masih sakit..entahlah, 2,3 hr nih IbuQis dok sengal2 urat pinggang dan tangan plak sengal2 je sebelah kiri..dh g kinik..Doktor ckp xde apa..biasala urat seorg ibu kan dh byk y putus..MasyaAllah..beginilah seorg perempuan sebagai ibu & isteri kepada keluarga..wlu sakit cne sekali pon, kita tetap pikul tanggungjawab itu..Thank You Ya Allah kerna bagi kekuatan kepadaku..

Oklah, IbuQis nk bercerita tentang malam kedua Qistina sayang demam..MasyaAllah..mmg mencabar la demam kali nih ank ibu itu..xpela anakku..ibu ayah sayang kamoooo..

muka kedemaman

Lps maghrib sabtu itu, IbuQis ajak AyhQis bermlm umah abg IbuQis di Cyberjaya nun..IbuQis nk habiskan masa dgn Pakcik sedara & abg sulong y jarang2 datang dr kg Kelantan ke sini..Sebelum sampai ke rumah dieorg, kami pergi makan2 & bawa pakcik & abg sulong jalan2 kat Putrajaya..tgk suasana mlm Putrajaya..

Sesudah berjalan2 dan makan2..kami pulang ke rumah abg IbuQis di Cyberjaya.

sempat lg nk main wlupn demam

Sesampai je umah abg IbuQis, cepat2 IbuQis ambik ubat suapkan kat Qistina sayang..die xnak makan ubat tue..last sekali makan pujuk, minum juga ubat itu..


Ini masa umur 8bln

Jeng..jeng..jeng..datang plak kemuntahannya..Qistina sayang muntah plak..kali nih kat umah Pok Teh die..hehe..tapi, mangsa tetap sama, AyhQis..hehe..anak..anak..sekejap je muka menjadi pucat & badan pon panas..puas pikir dh IbuQis nih..kesian kat Qistina sayang..

ini pn sama 7@8bln

Selepas tu, tidokan die..Qistina sempat lg cakap.."Ibu, Na Muntah"..bis ayah (habis ayah)..hehe..pandai ank Ibu nih..sempat lagi kesian kat ayah..nk menitis air mata tengok muka Qistina sayang tika tue..tido la sayang..


okla, nt ibuQis keluarkan n3 masa g kenduri kawen kat Manjalara, Kepong dgn keadaan Qistina sayang dh beransur sihat..

Tata..Senyum sokmo :- )

.. .. .. .. .. Bobelan IbuQis .. .. .. .. ..

Tiada ulasan:

DESIGNby : PUAN SUE - All Rights Reserved : BLOG AMBO=BLOG SAYA