KAMI DAH KAWEN
CERITA AMBO

Selasa, 25 Mei 2010

25.05.2010 & 26.05.2010 Ulangtahun Ke-2 Perkahwinan

Assalamualaikum.
Syukur alhamdulillah hr nih genap usia perkahwinan IbuQis & AyhQis 2 tahun..Rasa bahagia, hepi, syok & mcm2 feel la tika nih..hehhe..xsangka dh 2 tahun sudah berlalu perkahwinan..cepat je masa berlalu..ayahanda pergi mengadap ilahi pn dh 2 tahun jg..semoga ayahanda d tempat org2 yang beriman & berada dikalangan org2 y soleh..amin..
hehehe..pg2 lg dh wish kat abg@hubby ( AyhQis )..die senyum je..die ckp dr mlm td lg dh tau & nk wish..tp biasa la AyhQis ni ego je lebih..huhu..biasa la org laki kan..tp xpe la..at least AyhQis msh igt tarikh keramat nih..tq my hubby..i love u so much...tq coz menyayangi syg...semoga ikatan terjalin sah ini berkekalan hingga ke akhir hayat kita..amin...
gambar nih tika IbuQis pregnant 4bulan..time raya nih..ni la AyhQis (My hubby @ abg panggilan kat umah) heheh..masa ni dua2 xberisi lg..sekarang..hahha..dh jd chubby dh..
ini plak si jantung ati IbuQis & AyhQis, NUR QAISARA QISTINA..heheh..ni pn gambar lm juga..ms Qis umr 3bulan  
ni masa raya puasa ritu..anak ayah nih..hehehe
inilah kami sekeluarga..hehe..Qis yang xada rambut..
Ya Allah berkati la kehidupan kami sekeluarga ini. Berilah keteguhan iman dlm diri kami sekeluarga supaya dapat menunaikan amal ibadat mu dgn sempurna..perteguhkanlah ikatan ini supaya mendapat zuriat yang soleh&solehah&cerdik akal fikiranya..Aku bersyukur dgn apa yang engkau berikan kepada kami sekeluarga selama ini..Semoga berkekalan ikatan ini buat selamanya.Amin.
Wassalam.

Tiada ulasan:

DESIGNby : PUAN SUE - All Rights Reserved : BLOG AMBO=BLOG SAYA